Na jaké mýty o hubnutí si dát pozor?

Nejčastější mýty o hubnutí

Hubnutí je zaklínadlo, se kterým se potkala snad každá z nás. Pokud i vy toužíte po dokonalé štíhlé postavě a nechcete dělat zbytečné chyby, musíte se vyvarovat následujícím poučkám, jež nejsou tak úplně pro hubnutí prospěšné.

Tuky jsou potřeba

Jestli slýcháte pořád dokola, že pro zhubnutí je potřeba se úplně vyhnout všem tukům, tak na to rychle zapomeňte. Je totiž potřeba mezi nimi rozlišovat. Některé z nich jsou pro tělo důležité a jejich vynechání není pro organismus správné. Ty správné, jinými slovy nenasycené, najdete například v rybách, ve všech oříškách nebo například v cizokrajném avokádu. Navíc vám snižují hladinu cholesterolu v krvi a to určitě není k zahození.

Hýbejte se s rozumem

Pár hodin cvičení z vás ještě modelku neudělá. Tak jednoduché a rychlé to bohužel není. Při hubnutí je ale samozřejmě dobře se také hýbat. Nemusíte ale rozhodně běžet do posilovny nebo se začít mučit na všelijakých strojích. Ideálním řešením je kardio cvičení, při kterém můžete také spálit nemalé množství tuků. Začněte například běhat, plavat nebo jezdit na kole. Pokud chcete taky nějaké ty svaly a celkově zpevnit postavu, zkuste si sem tam trochu zaposilovat.

Pět jídel denně? Stačí nehladovět

Kolikrát jste už slyšela radu, že když chce člověk shodit na váze, měl by jíst pětkrát denně. To ale není nezbytně nutné. Někomu stačí pouze tři jídla denně a do jakéhokoli dalšího pokrmu by se jen nesmyslně nutil.